| משאבות הזרקת סולר | אינג'קטורים | מגדשי טורבו |תוספים | מכשירי בדיקה מסילה משותפת | משאבת לחץ גבוה | מרסס אלקטרוני |

צור קשר | דף הבית | מפת אתר
צרו עימנו קשר
  מערכת unit injector
תוספים
חדשות
קישורים
שאלות נפוצות
טיפים למכונאי
26/11/2017 - משווק צפוני במושב מנות לנוחיות לקוחותינו בצפון- שלום סוויסה, 054-4736650
22/08/2017 - אצלנו במכון דיזל רוטור מבצעים שיפוץ מלא לכל סוגי מגדשי הטורבו לכל הרכבים הכולל החלפת ליבה (קרטריג') בחדש!!!!! לא סיני !! במלאי - זמינים מגדשי טורבו משופצים וחדשים קומפלט להחלפה במקום!!! ליבה ברמת מקורי עם אחריות!!! מחירי מגדשי טורבו ללא תחרות!!!
17/08/2017 - שיפוץ מרססים ומשאבות לטויוטה לנד קרוזר דנסו מקורי!!! במלאי!!! - אינג'קטורים מקוריים משופצים לג'יפ טויוטה לנד קרוזר עם חלקים חדשים ומחוזקים. מחט המרסס מצופה בכיסוי להגנה מסולר לא איכותי למניעת שחיקה. כמו כן - אינג'קטורים חדשים מקוריים לטויוטה היילקס, הייס, לנד קוזר מכל השנתונים במחירי יבואן.
15/08/2017 - במלאי!!! אינג'קטורים אלקטרוניים משופצים וחדשים מקוריים להחלפה במקום במחירי יבואן ללא תחרות!
07/08/2017 - חדש!!! שיפוץ מלא לאינג'קטורים SIEMENS למנוע פורד קונקט מהדור החדש- משנת ייצור 2008! השיפוץ כולל החלפת הדיזה והחלקים הפנימיים בחדשים, בדיקה וכיול על טסט בנץ'. כמו כן - משאבות לחץ גבוה מסוג SIEMENS חדשות למכירה במחיר יבואן!
15/01/2017 - שיפוץ אינג'קטורים אלקטרוניים למערכות מסילה משותפת בסניף ירושלים. שיפוץ מלא לכל סוגי האינג'קטורים האלקטרוניים - בוש, דלפי, סימנס ודנסו כולל החלפת דיזה בחדשה ובדיקה ממוחשבת על טסט בנץ' מהמתקדמים בעולם -RABOTTI.
04/01/2017 - חדש!!! שיפוץ מרססים לפורד קונקט במחיר מפתיע! בשיפוץ מוחלף השסתום בחדש מקורי דלפי, ודיזה חדשה. המרסס מקבל קוד חדש לעדכון מחשב הרכב.
03/01/2013 - PMD מחוזק לסוואנה במחיר יבואן!!! דרייבר חדש מחוזק בעל מגעי זהב לפתרון בעיות כיבוי ברכב. הקיט כולל- PMD, פד בידוד, צמת חוטים חדשה, ברגי התקנה ומשחת סיכוך.
01/01/2013 - שיפוץ אינג'קטור אלקטרוני בוש לכל סוגי המנועים - מרצדס, איווקו, פיאט, פיג'ו-סיטרואן ועוד
27/06/2008 - Stanadyne התוסף הטוב ביותר


שם:
מס' טלפון:
כתובת דוא''ל:

pd_injector_unitבמשך השנים התרבו הדרישות ממנועי ה"בעירה הפנימית" והפכו מסובכות יותר.
בעוד הדרישה מהמנוע לייצר יותר כח ופחות רעש גברה, כן ניסו לייצר עבודת מנוע נקייה יותר וחסכונית יותר בדלק.
בעיקר בתחום מנועי הדיזל, נעשתה מהפכה טכנולוגית אדירה במשך השנים האחרונות תודות להמצאות חדשות בטכנולוגית מערכת הזרקת הסולר. 
מערכת ה"אינג'קטור הבודד" ( UNIT INJECTOR) וה"משאבה הבודדת" (UNIT PUMP) הן המערכות המתקדמות ביותר בתחום.
מערכות אלה מזריקות בדיוק את כמות הסולר הנדרשת לכל צילינדר בלחץ גבוה מאוד ובדיוק בזמן הנכון לעבודה היעילה ביותר של המנוע.
התוצאה- תפוקה גבוהה יותר, תצרוכת דלק נמוכה יותר ופחות רעש וגזי פליטה מזהמים.

אפשר לחלק את עבודת מערכת המרסס הבודד בצילינדר הבודד לארבעה שלבים:
שלב היניקה
הקפיץ התומך דוחף את טובלן המשאבה מעלה.
הדלק אשר בתא ההספקה (לחץ נמוך)  זורם ממקום הלחץ הנמוך אל הסולנויד  דרך החורים בבלוק המנוע ומעבר כניסת הדלק.

שלב התחלתי
הפיקה הפעילה באותו צילינדר ממשיכה להסתובב וללחוץ את טובלן המשאבה מטה.
שסתום הסולנויד נפתח כך שטובלן המשאבה יכול לדחוף את הדלק דרך מעבר החזרה לתוך מקום הלחץ הנמוך (תא הספקת הדלק).

שלב הזרקת הדלק
ברגע נתון, המחשב מוציא סיגנל להפעיל את הסולנויד.מחט שסתום הסולנויד נדחפת לתושבת והמעבר בין תא הלחץ הנמוך לתא הלחץ הגבוה נסגר.
רגע נתון זה הוא "תחילת ההזרקה האלקטרונית".
סגירת שסתום הסולונויד גורם לשינוי זרם בסליל.
המחשב בשלב זה מזהה תחילת הזרקה ומחשב את המשך הפעולה לפי נקודת זמן זו.
המשך תזוזה של טובלן המשאבה יגרום ללחץ הדלק בתא הלחץ הגבוה לגדול, כך שלחץ הדלק במרסס יגדל גם כן.
כאשר מגיע לחץ הפתיחה לכ-300 באר , המחט תתרומם מהתושבת והסולר ירוסס לתוך תא הבעירה בצילינדר ( שלב תחילת ההזרקה).

שלב העודפים
ברגע שהסולונויד כבה, המעבר בין תא הלחץ הגבוה ומקום הלחץ הנמוך נפתח.
שיא לחץ ההזרקה מגיע בשלב המעבר שבין שלב הזרקת הדלק לשלב העודפים - תלוי בסוג המשאבה.
הלחץ נע בין 1800-2050 באר.
ברגע שהסולונויד נפתח, הלחץ קורס ברגע, וכאשר לחץ הפתיחה נופל במרסס, הדיזה נסגרת ותהליך ההזרקה מופסק. 
 

 

 דיזל רוטור / אינג'קשין דיזל | שד' הר ציון 108,קיריית המלאכה ת"א | טלפון-03-6817466 | פקס-03-6826675 |

info@dieselrotor.com