| משאבות הזרקת סולר | אינג'קטורים | מגדשי טורבו |תוספים | מכשירי בדיקה מסילה משותפת | משאבת לחץ גבוה | מרסס אלקטרוני |

צור קשר | דף הבית | מפת אתר
צרו עימנו קשר
  שאלות נפוצות
תוספים
חדשות
קישורים
שאלות נפוצות
טיפים למכונאי
26/11/2017 - משווק צפוני במושב מנות לנוחיות לקוחותינו בצפון- שלום סוויסה, 054-4736650
22/08/2017 - אצלנו במכון דיזל רוטור מבצעים שיפוץ מלא לכל סוגי מגדשי הטורבו לכל הרכבים הכולל החלפת ליבה (קרטריג') בחדש!!!!! לא סיני !! במלאי - זמינים מגדשי טורבו משופצים וחדשים קומפלט להחלפה במקום!!! ליבה ברמת מקורי עם אחריות!!! מחירי מגדשי טורבו ללא תחרות!!!
17/08/2017 - שיפוץ מרססים ומשאבות לטויוטה לנד קרוזר דנסו מקורי!!! במלאי!!! - אינג'קטורים מקוריים משופצים לג'יפ טויוטה לנד קרוזר עם חלקים חדשים ומחוזקים. מחט המרסס מצופה בכיסוי להגנה מסולר לא איכותי למניעת שחיקה. כמו כן - אינג'קטורים חדשים מקוריים לטויוטה היילקס, הייס, לנד קוזר מכל השנתונים במחירי יבואן.
15/08/2017 - במלאי!!! אינג'קטורים אלקטרוניים משופצים וחדשים מקוריים להחלפה במקום במחירי יבואן ללא תחרות!
07/08/2017 - חדש!!! שיפוץ מלא לאינג'קטורים SIEMENS למנוע פורד קונקט מהדור החדש- משנת ייצור 2008! השיפוץ כולל החלפת הדיזה והחלקים הפנימיים בחדשים, בדיקה וכיול על טסט בנץ'. כמו כן - משאבות לחץ גבוה מסוג SIEMENS חדשות למכירה במחיר יבואן!
15/01/2017 - שיפוץ אינג'קטורים אלקטרוניים למערכות מסילה משותפת בסניף ירושלים. שיפוץ מלא לכל סוגי האינג'קטורים האלקטרוניים - בוש, דלפי, סימנס ודנסו כולל החלפת דיזה בחדשה ובדיקה ממוחשבת על טסט בנץ' מהמתקדמים בעולם -RABOTTI.
04/01/2017 - חדש!!! שיפוץ מרססים לפורד קונקט במחיר מפתיע! בשיפוץ מוחלף השסתום בחדש מקורי דלפי, ודיזה חדשה. המרסס מקבל קוד חדש לעדכון מחשב הרכב.
03/01/2013 - PMD מחוזק לסוואנה במחיר יבואן!!! דרייבר חדש מחוזק בעל מגעי זהב לפתרון בעיות כיבוי ברכב. הקיט כולל- PMD, פד בידוד, צמת חוטים חדשה, ברגי התקנה ומשחת סיכוך.
01/01/2013 - שיפוץ אינג'קטור אלקטרוני בוש לכל סוגי המנועים - מרצדס, איווקו, פיאט, פיג'ו-סיטרואן ועוד
27/06/2008 - Stanadyne התוסף הטוב ביותר


שם:
מס' טלפון:
כתובת דוא''ל:

שאלות נפוצות ותשובות

איך יודעים שצריך לשפץ משאבת הזרקה?
תשובה:
כאדם שאינו מבין בפעילות המשאבה או ביעילותה, יש לבדוק שינויי מראה חיצוני במשאבת ההזרקה.
שבר מכני חיצוני, שינוי צורה חיצוני במשאבה, חיווט קרוע במשאבה מצריכים טיפול מיידי במשאבה. 
הבעייה השכיחה ביותר במשאבות ההזרקה היא נזילות סולר. המשאבה היא חלק הידראולי וככזה, בחלוף הזמן הגומיות האטמים והדסקיות מתבלים ומתחילות נזילות. בשלב מאוחר יותר מתחילות נזילות מחלקים נעים במשאבה - צירים, בוקסות וכד'. כאשר מזהים נזילה במשאבה יש להורידה ולשפצה בהקדם, על מנת שלא יפגעו חלקים נוספים במנוע מהסולר הנוזל(חלקי חשמל, רצועות וכד'), וכדי שהמשאבה תתפקד בצורה אופטימלית ללא איבוד סולר- ונפילת לחץ משאבה המפריע לתפקודה.
מעבר לבעיות המוזכרות לעי"ל, כל בעיה אחרת שמצריכה פירוק המשאבה מהמנוע לשיפוץ, נקבעת ע"י מכונאי הרכב לאחר אילמינציה של גורמים אחרים ומסקנה כי המשאבה היא הגורם לבעיה הספציפית.

מתי צריך לשפץ אינג'קטורים? 
תשובה:
בכל מנועי הדיזל יש לבדוק את המרססים בכל 100,000 ק"מ, גם כאשר אין בעייה מיוחדת.
יחד עם זאת, מרסס שאינו מרסס כראוי יכול לגרום לתצרוכת דלק גבוהה, עישון, בעיות סחיבה, רעידות במנוע ועוד.
המרסס/אינג'קטור יכול לגרום לנזק במנוע, ולכן כאשר ישנה בעיה מהאינג'קטור, יש לבדקו במכון ולתקנו כדי למנוע את הנזק.
פירוק המרססים מהמנוע במוסך הוא מהיר וקל ואינו יקר, ובדיקתם במכוננו ניתנת כשירות ללא תמורה. הבדיקה פשוטה וקצרה על מכשיר יעודי.

איך יודעים שמגדש הטורבו לא תקין?
תשובה:
כאשר יש בעיית "סחיבה" ברכב, אחת הבעיות יכולה להיות מגדש הטורבו.
מגדש טורבו לא תקין בדח"כ "שורק" ,ומעביר שמן לסעפת.
כאשר מזהים סמני שמן ב"חילזון האלומיניום"-פתח כניסת האויר לטורבו (טורבינת המדחס), הטורבו כניראה לא תקין ויש לשפצו.
בדח"כ כאשר הטורבו מעביר שמן יהיה לו גם חופש ברור בציר.
בבדיקה במוסך יזוהה גם לחץ גידוש נמוך של הטורבו.

טורבו מעביר שמן משמע טורבו לא תקין?
תשובה:
לא בהכרח.
יכול להווצר מצב בו בטורבו זורק שמן לצד פתח כניסת האויר לטורבו מכמה סיבות שאינן קשורות לתקינותו.
לחץ גבוה באגן השמן יכול למנוע מעודפי השמן שמגיעים מהטורבו לרדת בחזרה לקרטר ולחלופין לעלות לטורבינת המדחס.
כמו כן חסימה בצינור עודפי השמן של הטורבו יכולה לגרום לאותה תופעה.

האם החלפת האינג'קטור בחדש יכולה לגרום לנזק במנוע?
תשובה:
בשום אופן , ההפך הוא הנכון.
במרסס החדש מוחלפת ה"דיזה" בחדשה שמרססת את מנת הסולר בצורה האופטימלית לתא השריפה או לצילינדר.
לחץ פתיחת המרסס אינו משתנה בשיפוץ ומכוון לפי הוראות היצרן.

האם התוסף של STANADYNE יכול לגרום לנזק במנוע?
תשובה:
בשום אופן לא.
התוסף של סטנדיין גורם לשלושה דברים:
נקיון הפיח שהצטבר במערכת.
שימון הסולר.
שיפור איכות ויעילות הסולר.
התוסף של Stanadyne אינו מכיל אלכוהול וחומרים אחרים שיכולים להזיק למערכת, גם אם מוסיפים כמות כפולה.




 




 

 דיזל רוטור / אינג'קשין דיזל | שד' הר ציון 108,קיריית המלאכה ת"א | טלפון-03-6817466 | פקס-03-6826675 |

info@dieselrotor.com