| משאבות הזרקת סולר | אינג'קטורים | מגדשי טורבו |תוספים | מכשירי בדיקה מסילה משותפת | משאבת לחץ גבוה | מרסס אלקטרוני |

צור קשר | דף הבית | מפת אתר
צרו עימנו קשר
  משאבות לחץ גבוה
תוספים
חדשות
קישורים
שאלות נפוצות
טיפים למכונאי
26/11/2017 - משווק צפוני במושב מנות לנוחיות לקוחותינו בצפון- שלום סוויסה, 054-4736650
22/08/2017 - אצלנו במכון דיזל רוטור מבצעים שיפוץ מלא לכל סוגי מגדשי הטורבו לכל הרכבים הכולל החלפת ליבה (קרטריג') בחדש!!!!! לא סיני !! במלאי - זמינים מגדשי טורבו משופצים וחדשים קומפלט להחלפה במקום!!! ליבה ברמת מקורי עם אחריות!!! מחירי מגדשי טורבו ללא תחרות!!!
17/08/2017 - שיפוץ מרססים ומשאבות לטויוטה לנד קרוזר דנסו מקורי!!! במלאי!!! - אינג'קטורים מקוריים משופצים לג'יפ טויוטה לנד קרוזר עם חלקים חדשים ומחוזקים. מחט המרסס מצופה בכיסוי להגנה מסולר לא איכותי למניעת שחיקה. כמו כן - אינג'קטורים חדשים מקוריים לטויוטה היילקס, הייס, לנד קוזר מכל השנתונים במחירי יבואן.
15/08/2017 - במלאי!!! אינג'קטורים אלקטרוניים משופצים וחדשים מקוריים להחלפה במקום במחירי יבואן ללא תחרות!
07/08/2017 - חדש!!! שיפוץ מלא לאינג'קטורים SIEMENS למנוע פורד קונקט מהדור החדש- משנת ייצור 2008! השיפוץ כולל החלפת הדיזה והחלקים הפנימיים בחדשים, בדיקה וכיול על טסט בנץ'. כמו כן - משאבות לחץ גבוה מסוג SIEMENS חדשות למכירה במחיר יבואן!
15/01/2017 - שיפוץ אינג'קטורים אלקטרוניים למערכות מסילה משותפת בסניף ירושלים. שיפוץ מלא לכל סוגי האינג'קטורים האלקטרוניים - בוש, דלפי, סימנס ודנסו כולל החלפת דיזה בחדשה ובדיקה ממוחשבת על טסט בנץ' מהמתקדמים בעולם -RABOTTI.
04/01/2017 - חדש!!! שיפוץ מרססים לפורד קונקט במחיר מפתיע! בשיפוץ מוחלף השסתום בחדש מקורי דלפי, ודיזה חדשה. המרסס מקבל קוד חדש לעדכון מחשב הרכב.
03/01/2013 - PMD מחוזק לסוואנה במחיר יבואן!!! דרייבר חדש מחוזק בעל מגעי זהב לפתרון בעיות כיבוי ברכב. הקיט כולל- PMD, פד בידוד, צמת חוטים חדשה, ברגי התקנה ומשחת סיכוך.
01/01/2013 - שיפוץ אינג'קטור אלקטרוני בוש לכל סוגי המנועים - מרצדס, איווקו, פיאט, פיג'ו-סיטרואן ועוד
27/06/2008 - Stanadyne התוסף הטוב ביותר


שם:
מס' טלפון:
כתובת דוא''ל:

משאבת לחץ גבוהמשאבות לחץ גבוה

מהיא מסילה משותפת

הכוונה במסילה משותפת היא למיכל צבירה קטן הנקרא מסילה, אשר בו לחץ הדלק נשמר בדח"כ קבוע,והדלק בו תמיד זמין על מנת לספקו למרססים האלקטרוניים להזרקה אופטימלית.
שמירת הסביבה, הצורך להפחית תצרוכת דלק ולהפוך את מנוע הדיזל לשקט יותר ובעל ביצועים טובים יותר, הם המפתח ללמידת ולפיתוח מערכת המסילה המשותפת.

איך זה עובד?
משאבה אלקטרונית שואבת דלק ממיכל הדלק,ובאופן רציף שולחת כמות דלק מתבקשת למשאבת שנייה (משאבת לחץ גבוה) אשר עוברת תחילה דרך פילטר דלק שמסנן הדלק מכל מזהם שיכול לגרום לשחיקת חלקים.
משאבת הלחץ הגבוה דוחסת הדלק בלחץ גבוה נתון דרך צינור מקשר לצינור/מיכל צבירה בעל לחץ גבוה (מסילה), אשר מתעל הלחץ ע"י תנודת פתיחה וסגירת המרססים ושחרור וויסות לחץ הדלק מהמשאבה.
הדלק מובל מהמסילה דרך כמה צינורות מקשרים למרססים האלקטרוניים,אשר מפוקדים ע"י שסתום אלקטרומגנטי להזריק את הכמות הנכונה של הדלק ישר לצילינדר.

משאבת לחץ גבוה מכנית

משאבת הלחץ הגבוה משמשת לדחיסת הדלק בלחץ גבוה למסילה.
הלחץ הגבוה נוצר מפעולת שלוש בוכנות הממוקמות בפוזיצייה רדיאלית במערך זויתי במרחק 120 מעלות בין הבוכנות.
בוכנות אלה מייצרות לחץ מינימום של 150 באר ועד ל-1600 באר ויותר.
המשאבה מונעת ע"י המנוע דרך חגורה משוננת בחצי מהירות.
המשאבה אינה צריכה להיות מתוזמנת למנוע היות והתזמון ומשך ההזרקה נקבעים ע"י המחשב.
תזוזת הבוכנות נעשה ע"י גל זיזים משולש אשר מחובר לציר המשאבה.

חלפים למשאבת לחץ גבוה
במחסן החלפים שלנו אנו מחזיקים חלפים מקוריים הנדרשים לשיפוץ משאבת החלץ הגבוה כמו:מערכת מסילה משותפת

  • טובלנים (אלמנטים)
  • שסתומים
  • ראשים
  • קיט גומיות ואטמים
  • צירים וכד'

באינג'קשין דיזל אנו בודקים את משאבות הלחץ הגבוה מכל הדגמים ע"י מכשור אלקטרוני מהמתקדמים המשוכללים והמדוייקים ביותר בעולם.
הבדיקה נעשית ע"י טכנאים המוסמכים ע"י היצרן, ובתום הבדיקה מתקבל טופס תוצאות בדיקה הניתן ללקוח עם המשאבה המשופצת.

ווסת הלחץ במסילה משותפת
ווסתי הלחץ במערכת המסילה המשותפת ממוקמים על משאבת הלחץ הגבוה או על המסילה.
תפקיד ווסת הלחץ הוא לווסת ולשמור על לחץ המסילה בהתאם למצב העומס של המנוע.
כאשר הלחץ גבוה מדי,השסתום יפתח על מנת לאפשר לחלק מהדלק העודף במסילה לחזור למיכל הדלק,וכאשר הלחץ במסילה נמוך מדי, השסתום יסגר ויחצוץ בין צד הלחץ הגבוה לאיזור הלחץ הנמוך.
השסתום האלקטרוני מפוקד בצורה אלקטרונית ע"י יחידת הבקרה (EDC).
יחידת הבקרה תפקד על הווסת לאחר שתעבד את האותות שתקבל ממגוון רגשים הנמצאים במערכת החיצונית של המנוע.
מהירות מנוע, עומס, מסת אויר,לחץ אויר,חום מנוע וחום דלק.
שינוי הלחץ נגרם ע"י וויסות עודף הדלק שיחזור למיכל הדלק.
 

 דיזל רוטור / אינג'קשין דיזל | שד' הר ציון 108,קיריית המלאכה ת"א | טלפון-03-6817466 | פקס-03-6826675 |

info@dieselrotor.com