| משאבות הזרקת סולר | אינג'קטורים | מגדשי טורבו |תוספים | מכשירי בדיקה מסילה משותפת | משאבת לחץ גבוה | מרסס אלקטרוני |

צור קשר | דף הבית | מפת אתר
צרו עימנו קשר
  מגדשי טורבו
תוספים
חדשות
קישורים
שאלות נפוצות
טיפים למכונאי
26/11/2017 - משווק צפוני במושב מנות לנוחיות לקוחותינו בצפון- שלום סוויסה, 054-4736650
22/08/2017 - אצלנו במכון דיזל רוטור מבצעים שיפוץ מלא לכל סוגי מגדשי הטורבו לכל הרכבים הכולל החלפת ליבה (קרטריג') בחדש!!!!! לא סיני !! במלאי - זמינים מגדשי טורבו משופצים וחדשים קומפלט להחלפה במקום!!! ליבה ברמת מקורי עם אחריות!!! מחירי מגדשי טורבו ללא תחרות!!!
17/08/2017 - שיפוץ מרססים ומשאבות לטויוטה לנד קרוזר דנסו מקורי!!! במלאי!!! - אינג'קטורים מקוריים משופצים לג'יפ טויוטה לנד קרוזר עם חלקים חדשים ומחוזקים. מחט המרסס מצופה בכיסוי להגנה מסולר לא איכותי למניעת שחיקה. כמו כן - אינג'קטורים חדשים מקוריים לטויוטה היילקס, הייס, לנד קוזר מכל השנתונים במחירי יבואן.
15/08/2017 - במלאי!!! אינג'קטורים אלקטרוניים משופצים וחדשים מקוריים להחלפה במקום במחירי יבואן ללא תחרות!
07/08/2017 - חדש!!! שיפוץ מלא לאינג'קטורים SIEMENS למנוע פורד קונקט מהדור החדש- משנת ייצור 2008! השיפוץ כולל החלפת הדיזה והחלקים הפנימיים בחדשים, בדיקה וכיול על טסט בנץ'. כמו כן - משאבות לחץ גבוה מסוג SIEMENS חדשות למכירה במחיר יבואן!
15/01/2017 - שיפוץ אינג'קטורים אלקטרוניים למערכות מסילה משותפת בסניף ירושלים. שיפוץ מלא לכל סוגי האינג'קטורים האלקטרוניים - בוש, דלפי, סימנס ודנסו כולל החלפת דיזה בחדשה ובדיקה ממוחשבת על טסט בנץ' מהמתקדמים בעולם -RABOTTI.
04/01/2017 - חדש!!! שיפוץ מרססים לפורד קונקט במחיר מפתיע! בשיפוץ מוחלף השסתום בחדש מקורי דלפי, ודיזה חדשה. המרסס מקבל קוד חדש לעדכון מחשב הרכב.
03/01/2013 - PMD מחוזק לסוואנה במחיר יבואן!!! דרייבר חדש מחוזק בעל מגעי זהב לפתרון בעיות כיבוי ברכב. הקיט כולל- PMD, פד בידוד, צמת חוטים חדשה, ברגי התקנה ומשחת סיכוך.
01/01/2013 - שיפוץ אינג'קטור אלקטרוני בוש לכל סוגי המנועים - מרצדס, איווקו, פיאט, פיג'ו-סיטרואן ועוד
27/06/2008 - Stanadyne התוסף הטוב ביותר


שם:
מס' טלפון:
כתובת דוא''ל:

מגדשי טורבו:
חברת אינג'קשין דיזל היא יבואנית עצמאית של מגדשי טורבו מכל היצרנים - Garrett, KKK, Borgwarner Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi Toyota.
מגוון רחב של מגדשי טורבו לרכב פרטי, מסחרי וכמו כן למנועים תעשייתיים, חקלאיים וימיים.

איך מגדש טורבו עובד?
בפשטות, מגדש הטורבו מכיל טורבינה ומדחס המחוברים בציר משותף הנתמך ע"י מערכת מייסבים או בוקסות מיוחדות לאיזון הציר.
מגדש הטורבו הופך אנרגיה מבוזבזת לאויר דחוס שמוזרם לתוך המנוע.
תהליך זה מאפשר למנוע לייצר יותר כוח ופיתול ומשפר את יעילות הליך הבעירה.
במנוע המצוייד במגדש טורבו, האויר המוזרם למנוע מגיע דחוס ע"י מגדש הטורבו.
המנוע שואב את אותה כמות אויר, אבל בגלל הלחץ הגבוה,יותר מסת אויר נכנסת לתא הבעירה.
עקב כך, יותר דלק יכול להשרף, כך שכח המנוע גובר בהתאם למהירות המנוע.

מגדש הטורבו אינו מוזן מכח המנוע אלא ע"י אנרגיה מבוזבזת בצורת גזי פליטה שמניע את גלגל הטורבינה המחובר למדחס ע"י הציר.
במקומות גבוהים אין מספיק חמצן לשריפה מושלמת של הדלק,ולכן נוצר עשן שחור וחוסר כח.
במקומות גבוהים מגדש הטורבו מסתובב מהר יותר על מנת לדחוס יותר אויר למנוע לפיצוי על חוסר החמצן , כך מגדש הטורבו שומר על כח המנוע ועל פליטת גזים נקיים.
התאמת מגדש טורבו ואינטרקולר במנוע, יכולה להגביר את כח המנוע אפילו יותר ע"י קירור האויר המוזרם למנוע.
כאשר האויר קר,הוא מכיל יותר חמצן (אוויר קר יותר דחוס מאויר חם) וכך מקבל כל צילינדר יותר חמצן – כלומר יותר כח למנוע.

לסיכום, יתרונות מגדש הטורבו במנוע הם:

  • הגברת כח המנוע באיזור ה-50% . Turbocharger
  • שיפור צריכת דלק
  • שיפור זיהום אויר
  • פיצוי במקומות גבוהים


גורמים לפגיעה במגדש הטורבו
90% ממגדשי הטורבו נפגעים מהסיבות הבאות:
חדירת גוף זר לתוך הטורבינה או המדחס
לכלוך בשמן
הספקת שמן לא סדירה (לחץ שמן / מערכת סינון)
חום גזי פליטה גבוה (מע' הצתה/מע' הזרקה)
כשלים אלה יכולים להמנע ע"י תחזוקה ראויה.כאשר שומרים על מערכת סינון אויר נקייה למשל, גופים זרים לא יכנסו למגדש הטורבו.

דרכים לשמור על הטורבו
חיי מגדש הטורבו מתוכננים להמשך בדח"כ כחיי המנוע.
אין צורך בתחזוקה מיוחדת פרט לכמה בדיקות תקופתיות.
על מנת לשמור על חיי טורבו ארוכים כחיי המנוע, יש הוראות יצרן ברורות שחייבים למלא :
החלפת שמן סדירה
תחזוקת מערכת סינון שמן
שמירה על לחץ שמן
תחזוקת מערכת סינון אויר

 דיזל רוטור / אינג'קשין דיזל | שד' הר ציון 108,קיריית המלאכה ת"א | טלפון-03-6817466 | פקס-03-6826675 |

info@dieselrotor.com